Искам да поръчам от okazionbg.com. До колко време ще получа пратката си?
Пратките се доставят в зависимост от наличността на продуктите (дали са на склад), посоченият начин на доставка, както и часа, в който поръчката е регистрирана в нашата система.
Мога ли да поръчам до офис на Еконт / Спиди?
Не работиме с куриерска фирма Спиди. При финализиране на поръчката можете да посочите, както ваш адрес, така и офис на Еконт / Интерлогистика в съответното населено място.
Начин за доставка
До адрес – стандартна доставка с куриер в рамките на условията, описани по-горе. Стандартен срок за доставка за продукти на склад до адрес – 48 часа до 96 часа.
До офис на Еконт / Интерлогистика. Стандартен срок за доставка за продукти на склад – 48 часа до 96 часа.
Каква е цената на доставката?
Цената на доставката зависи от начина за доставка, стойността на поръчаните стоки и техният размер.
Мога ли да платя поръчката си в брой при получаване от куриер?
Да, при финализиране на поръчката можете да посочите начин на плащане чрез наложен платеж при доставка.
При неточни или сгрешени данни за доставка, предоставени от Потребителя, при което стоката бъде пратена на грешен адрес, разходите за куриерската услуга за пренасочване на пратката се поемат от Потребителя.
Имам ли възможност да проверя пратката, преди да платя?
Да, всички пратки, пратени до ваш адрес или офис на Еконт / Интерлогистика с изключение на тези, пратени до автоматични станции, имат опция преглед преди плащане. Автоматичните пощенски станции (APS) на куриерите Еконт / Интерлогистика не предлагат опция преглед. Във всеки друг офис ще имате възможност детайлно да проверите продуктите, които сте поръчали.